Verrassend & vrolijk!
Wij hebben de workshop ingezet als teammiddag. Bijna 30 mensen aan tafel, die iets gaan doen waarvan zij denken dat ze het niet kunnen. De begeleiding door 'Bob' was super. De droogheid, de humor, maar zeker de uitleg zorgde ervoor dat iedereen met een wauw effect zijn kunstwerk (wat ook nog eens netjes verpakt werd in een doos) mee naar huis kon nemen. Er werd veel gelachen en verwonderd. Wij hebben als team door echt een hele leuke workshop gehad met als kersje op de taart een zelfgemaakt kunstwerk.
Door: AmandaGeweldig leuk!
Daantje heeft ons stap voor stap op haar leuke recht-door-zee manier met veel humor begeleid bij het maken van een Bob Ross schilderijtje. Iedereen was vol lof over haar. We hebben genoten, gelachen en waren best trots op het resultaat!
Door: CarmenGeweldig, we hebben genoten, gelachen én geleerd!
Wat een leuke Bob Ross Workshop hebben de docenten Kyra en Summer aan ons gegeven en zeker voor herhaling vatbaar! Hartelijk dank lieve dames (en Bart😁)
Door: GeryLeuke, toegankelijke workshop!
Als bedrijfsuitje van onze huisartsenpraktijk een geslaagde middag gehad. Goed geregeld, goede begeleiding door Harold, en leuk voor alle niveaus/leeftijden. Aanrader!
Door: SimonErg leuk!
Het was een zeer geslaagde middag. Duidelijke uitleg, goede verzorging en een mooi resultaat!
Door: RianneFantastisch
Wat hebben wij een lol gehad met de workshop onder leiding van Bart en Mila. Er zijn verborgen talenten naar boven gekomen bij sommige van onze groep.
Door: jacquelineSuper leuk!!
Wat hebben wij een leuke en gezellige middag gehad!
Harmke die de workshop begeleide was top en iedereen was verrast met het resultaat.
Beetje rommelige maar heel gezellige workshop
Prima begeleiding met een mooi resultaat in nog geen 2 uur.
Zelfs wij als toch wel ervaren schilders, leerden er iets bij.
Super enthousiast
Fijne communicatie via de mail. Echt een lekker vibe van alles mag en niks dat moet. Emeli heeft een super les in Bob Ross gegeven. We hebben onwijs gelachen. We hadden graag nog langer gebleven. Er was genoeg te knabbelen en te drinken. Uiteindelijk naar huis gegaan met een geweldige ervaring en een nieuw schilderij.
Door: AnjaHeerlijk genoten
We hebben enorm genoten. Tijdens onze familiedag hebben Daantje, Jobke en Tristan ons op een ontspannen en leuke manier kennis laten maken met schilderen. Van de jongste deelnemer van 9 jaar tot de oudste van 60 jaar: iedereen deed enthousiast mee. De begeleiding was geweldig, met veel geduld en aandacht voor iedereen. Ook de foto’s die zij maakten waren een prachtige toevoeging en vormen een mooie herinnering aan een gezellige dag samen.
Door: Irving